søndag den 28. oktober 2012

VIND & VEJR - BIOTOP 6 - den praktiske del


Så går projekt DRAGE igen - jeg har funden en sort plastik pose frem som jeg har klippe i - så det ligger helt flad på mit gulv...

Jeg har 2 pinde - den ene er 90cm - og den anden  30 cm - de bliver bundet så de krydser hinanden på midten... Lidt svært at få dem til at ligge helt lige

Jeg skære lidt ned i alle enderne - men det lykkes mig ikke rigtigt at kunne sætte snoren på på denne måde - så jeg gør det på min egen møde :)
 Så bliver plastikken målt op.....
 Og klippet til . . . .
 Der bliver tapet i alle enderne .....
 Og efterfølgende bliver enderne bøjet ind :) - sådan.....
 Jeg finder noget fint tyndt papir frem i lilla og blå :) Nu vil jeg i gang med at lave min drage en smuk hale...


 Så bliver stykkerne bundet på halen......

 Flere sløjfer....
 Så skal ansigtet pyntes :) ......
 Så er det blevet limet på ....
 Så godt så laaaangt
 Her ligger dragen på mit gulv ....

 Så ruller jeg noget stærkt garn op på en "pinderest" :)
 Den bliver sat på i midten...
 1 stk. færdig drage som glæder sig til at komme ud at flyve i blæsevejr :)






















































1 kommentar:

  1. Hejsa

    Læg endelig billeder ind, når du har fået din drage op og flyve :-)

    Vh Ida

    SvarSlet