tirsdag den 2. oktober 2012

NYT ler-projekt


Så gik jeg endnu engang i gang med mit ler-projekt :D Denne gang gik det meget bedre, jeg tror at det gik bedre fordi jeg ikke lavede mine ting helt så store som sidst. -det første jeg lavede var en lille skål til et fyrfadslys - jeg ridsede med en kniv ned i leret for at give det et nyt udtryk ....



Her prøvede jeg at lave en kopi af nogle farverige lysestager jeg har - det var faktisk svære end som så at lave den da leret havde mange luft huller som skulle helt væk
... Her er den færdige --->

Og en lille kopi af en træ-fugl - Er den ikke bare sød ... Her brugte jeg lang tid på at sætte krop sammen med hovede  - og hoved sammen med næb ...



Til sidst ville jeg se om jeg kunne lave nogle ler-perler som jeg kan bruge til mit udfordringsprojekt som er at udarbejde et smykkeværksted ... Dem blev jeg rigtig godt tilfredse med - er meget spøndt på at se hvordan de ser ud når de har været i ovnen :)


Alle mine ting jeg lavede den aften :)


Så skulle der ryddes op til sidst .... :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar