søndag den 28. oktober 2012

BIOTOP 5 - Kan man lave eventyr ud af ting fundet på sin biotop ????












Jeg har fundet 4 sten på min BIOTOP ...... Hvad kan man mon bruge dem til ????? En stor-en mellem og en lille - og så en stor mere ....... EVENTYRET BUKKE BRUSE.....






Jeg laver først de 3 bukke bruse - det skal være enkelt og nemt - de fleste børn kender eventyret - og ved hvordan de 3 bukke bruse ser ud - det jeg ønsker er at angive størrelses forskellen :) 1....2......3.....



Og her blev trolden lavet ....... :) Så her er de alle 4 lavet - så kunne man i princippet udøve eventyret hvor som helt - man kunne gøre det i sandkassen, hvor man kunne bygge en bro - i skovbunden - på standen - eller hvor man nu havde lyst .... Jeg har ikke gjort så meget ud af den æstetiske proces, da jeg tænker at det skal være noget børnene også selv kan lave - det skal være nemt - så børnene selv kan gøre det - det kunne måske give dem lyst til selv at finde ting i naturen som de kunne "trylle om" til noget helt andet :) ....













Ingen kommentarer:

Send en kommentar